Thursday 21 June 2012

那段少了文字的日子

我发现,身边能倾诉的对象真的好少。
也许,我又在搞自闭了吧。


有时候,就算我翻遍了整个电话录,但,我还是找不到能说话的人。
有时候,真的只想找个人说说话,聊聊天。
就算是废话,但我还是会很开心的回话。

成绩出来了,距离理想的程度,真的差好远。
我真的好差劲。

也许是我自己不够努力吧。
又或许是我自己太笨了吧。

种种的借口,我就暂时借来安慰自己好了。



4 comments:

Suk Jin said...

小姐,我等着你的电话啦。记得打电话给我。
不要总是认为自己笨,而是在那个范围内,你不够出色而已。
其他方面的优点还在等着你发掘他们呢~

louisleo said...

agree with suk jin...^^
everyone got their own talent...no body can be perfect in every field...

anjunshy said...

Wah wah wah u two pakat wanna disagree wat I expressed la...wanna造反了啦XP

Suk Jin said...

i didnt pakat with anyone lo...now im getting closer with Jesus Christ. He made me realised a lot of things and understand a lot of things. :)